Thursday 25 April 2013

Kelebihan Tuala Wanita Lexee...


 
 
 
Terdapat 3 jenis Tuala Wanita Herbal LEXEE :

1) NIGHT USE -kegunaan waktu malam/heavy flow

2) DAY USE -kegunaan waktu siang/normal flow

3) PANTILINER -kegunaan harian (selain waktu haid) dan bermacam-macam kegunaan sampingan!!
 
 
 
 
Keistimewaan reka bentuk Lexee mengandungi 8 lapisan bagi membolehkan anda menghadapi kedatangan Haid dengan Yakin dan Selesa

Lapisan pertama
Permukaan kapas yang halus dan lembut dengan fungsi penyerapan cecair yang unik meningkatkan kadar penyerapan 3 kali ganda lebih cepatbagi mengelakakn kebocoran pada bahagian sisi dan belakang.

Lapisan ke-2
Kandungan ramuan agen biologi akan membebaskan molekul oksigen yang aktif apabila bertemu dengan air dan darah. Fungsi ramuan ini dapat menghilangkan bau serta membasmi bacteria. Penyerapan oksogen aktif ke dalam tisu vagina dapat mengawal system endoktrin, meningkatkan peredaran darah serta kadar metabolism.

Lapisan ke-3
Polimer penyerapan cecair dibalut 360 darjah dengan kertas airlaid yang mempunyai kebolehan menghalang pembiakan bacteria, anti lembab serta member perlindungan daripada habuk.

Lapisan Ke-4
Teknologi polimer penyerapan yang lutsinar dari Jepun berpaksikan kuasa peguncian air yang tinggi. Polimer ini bercirikan criteria mesra alam, keterlarutan air yang sepenuhnya serta keselarasan pH badan membolehkan ia selamat digunakan tanpa kesan sampingan. 10 kali ganda daya serapan dari tuala wanita ekonomi.

Lapisan ke-5
Lapisan cepat-serap yang unik serta eksklusif memberi perlindungan yang lebih hebat dan menyeluruh daripada kebocoran pada bahagian sisi.

Lapisan Ke-6
Polimer penyerapan cecair dibalut 360 darjah dengan kertas airlaid yang mempunyai kebolehan menghalang pembiakan bacteria, anti-lembab serta perlindungan daripada habuk.

Lapisan ke-7
Selaput PE mudah ditembusi udara dan menggalakkan pengudaraan  pada permukaan kulit.

Lapisan  ke-8
Direka mengikut lekuk tubuh wanita untuk keselesaan tambahan. Pelekat jalur bersumberkan gam makanan yang tidak bertoksik serta tiada kesan sampingan.
 

No comments:

Post a Comment